Veel gestelde vragen
Hoelang duurt het voor ik weer gebruik kan maken van mijn bankstel/matras of andere bekleding?
Dit is afhankelijk van verschillende factoren, zoals ventilatie, luchtvochtigheid en temperatuur. Gemiddeld duurt het 24 uur. Dit kan versneld worden door ventilatoren en/of de verwarming wat hoger te zetten. Als een bankstel nog wat klam aan voelt kan er ook tijdelijk een handdoek op gelegd worden.
Op welke manieren kan ik betalen bij jullie?
Wij accepteren contante betaling maar ook betaling via bank overschrijving
Welke stoffen reinigen jullie allemaal?
Wij reinigen alle soorten stoffen bekleding maar GEEN leer.
Rekenen jullie ook voorrijkosten?
Wij rekenen geen voorrij binnen een straal van 50 kilometer, buiten een straal van 50 kilometer rekenen wij 20,- euro voorrij kosten.
Welke methode gebruiken jullie voor de reiniging?
Wij maken gebruik van een dieptereiniging sproei-extractie machine, zo kunnen we de vezels van uw bekleding en meubels spoelen en reinigen waardoor ze weer als nieuw worden. Daarna behandelen we de stof met impregneer waardoor uw bekleding vuil en vloeistof afstotend wordt en vuil en vlekken in de toekomst geen kans meer krijgen om zich te hechten.
Geven jullie de garantie dat alle vlekken verwijderd kunnen worden?
Natuurlijk doen wij onze uiterste best om uw bekleding weer stralend schoon en fris achter te laten, helaas is dit niet altijd mogelijk. Bepaalde stoffen kunnen uw bekleding blijvend verkleuren, denk aan “ huismiddeltjes” die gebruikt zijn om een vlek zelf te verwijderen. Uiteraard zijn we bereid om samen met u naar een gepaste oplossing te zoeken.
Klopt het dat gereinigde bekleding sneller weer vuil word?
Normaal gesproken wel, maar als we uw meubilair of bekleding gereinigd hebben behandelen we de stof als extra service met impregneer waardoor uw bekleding vuil en vloeistof afstotend wordt en vuil en vlekken in de toekomst geen kans meer krijgen om zich te hechten.
Moet ik stofzuigen voor dat jullie de bekleding komen reinigen?
Dit raden wij zeker aan, maar is niet verplicht.
Staat uw vraag er niet bij, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen, wij zullen u zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn.